9 Eylül 2011 Cuma

Gabrini Narçiçeği 324

Yine bir oje alışverişinin ardındann... Gabrini iyikii varsınn ciddenn. :D Bu yazz sırff Gabrinii aldım.Bu arada elimde gördüğünüz ojenin numarası 324. Resiimlerdede göründüğü gibii çok güzel bir renkk.İnsanın içini açıyor cidden... İlk katı sürdüğünüzde olmayacakmış gibi ancak 2. katta düzeliyor. Ben daha da güzel görünsün diye 2kat sürdüm. Sürdükten 30 sn. sonra kurumaya başlıyor. Bu özelliğini çok sevdim. Diğer renkleri de yakında tanıtacağım. Şimdi fotoğraflar... Not::Son resimde gördüğünüzzz Avon'un Mavili Işıltılıı ojesini ilerde tanıtıcamm.Oda severek kullandığımm süper bir ojemm :D

7 yorum:

  1. rengi harikaymış. Blogn hayırlı olsun canım. gabrinileri ben istanbulda hiç biyerde bulamıyorum sen nerden aldın acaba

    YanıtlaSil
  2. çok sağol canım,cidden rengi harikaa..bende yaşadığım şehirde bulamıyorum gabrini ojelerini fakat tatilde istanbul cevahirde bulmuştum .. :D sende ordan bulabilirsin belki tatlımm.

    YanıtlaSil
  3. cevahire sürekli giderim ama cevahirde nerden buldun acaba ??

    YanıtlaSil
  4. Tatlım ben tam olarak hatırlamıyorum ama girişte bi stand vardı galiba ordan almıştım

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar Gabrini ojeleri Kompedan iç giyim mağazalarında bulabilirsiniz ayrıca http://www.e-gabrini.com/ sitesinde online satışlar da mevcut :)

    Bana da beklerim laldillerinsesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Nar çiçegi oje harikadır, bayılırım :)

    YanıtlaSil
  7. Evet kesinlikle harikadır bende bayılıyorum :D

    YanıtlaSil