16 Eylül 2011 Cuma

Gabrini Matte Nails 389

Mat ojemle bugün karşınızdayım.Evet geçen gün dediğim gibi ablamın doğum günü vardı ve ondan sonra dolaşmaya çıkmıştık ki bir kozmetikçi gördüm ve hemen içeri daldım (: Sonra Gabrini ojelerinin olduğunu farkettim ve gerçekten orda yüksek sesle 'Gabrini ojelerrr onlara bayılıyorum. 'dediğimi kendime geldikten sonra arkadaşım söyledi :D Evet ben ojelerimi dış görüntüsüne bakarak seçen birisiyim ama bu ojeyi almamı ablam istedi çok beğenmişti rengini fakatojeyi açmadan eve gelmiştik ve gerçekten çok güzel bir karar olmuş.Çünkü bu ojeye bayıldım ve bu ojenin farklı renklerini bulmak için heryeri gezebiliriz .Bu ojenin yanında 2 tane daha Gabrini oje aldım (: Birisi Summer Edition ve birisi Diamond koleksiyonundan evet gerçekten üçünün de renkleri çok güzel. Biraz meraklanın hangi renkleri aldığımı düşünün :D Ama yarın ojelerimden birisini daha tanıtıcam biraz merak edin (: Bu arada http://hayallergercekolsa.blogspot.com/2011/09/my-giveaway-hediyecekilisi.html adresinde bir çekilişe katıldım bana bol bol şans dileyin bu ojeler bana gelsin ve sizler tanıtim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder