13 Eylül 2011 Salı

Golden Lady 430

Selam oje severlerr ; 2gündürr yoktummm.Ablamın doğum günü hazırlıkları filan derkenn fırsat olmadıı. Ama oje sevdası sizi unutturmadı baana :D Ablamın doğum gününde dedimm ki kıyafetimin üzerine bi pembiş pembiş ojelerr sürimm :D çok şeker oldular. Aslında Markası 'Golden Lady' heryerde kolay olarak bulabilirsiniz.Benim rengi çok hoşuma gitti aldım. Çok pahalı bir markada diil.:D Alın kullanın ,beni hatırlayınn :D Yorumlarınızı bekliyorum .
*Budaa Pembişş serimdenn birkısımm ,

2 yorum:

  1. O ojeden kullandım ve bir şişe bitirdikten sonra aynı numarayı bir daha bulamadım çok memnun kalmıştım :) Güle güle kullan canım :) Ablanın da yeni yaşı hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Evet gerçekten bende çok beğendim rengini 2. alışım bu(: Teşekkürler canım bulabilirsem sanada yollamak isterim (: Tekrar teşekkürler canım :D

    YanıtlaSil